Jak jsem zhubl 35 kilo

(Slovenská kniha.) Odhalte tajemství, proč tak mnoho lidí nedokáže zhubnout, i když velmi chtějí! To tajemství je: hubnou pomocí nesprávného postupu. Nebo mají správný postup, ale nevědí ho přenést do denní praxe. Vy nemusíte tápat. Využijte již ověřený postup.

Život s obezitou je doslova těžký. Být tučným je nepohodlné. Člověk se snadno unaví. Špatně se cítí. Hlásí se různé nemoci. Těžko se hledají vhodné šaty. No a stále vyvstává otázka “Jak zhubnout?” Pokud máte závodní břicho, změňte to. Ať vám neprotéká přes opasek.

Uvažujete o tom udělat něco pro své zdraví?

  • Zlepšit svůj vzhled?
  • Cítit se zase snadno a čile?

Stačí, když se budete držet několika pravidel a výsledky vás příjemně překvapí.

Knih o hubnutí jsou tuny. Možná si říkáte, že i toto je jen další “dieta“. Takových šmejdu zde už bylo … Možná jste už i vy četli, nebo zkoušeli:

  • Dietu podle krevních skupin. Dělenou stravu.
  • Rýžovou dietu, či jiné diety založené na nízkém příjmu tuku.
  • Dukanovu, zda mnohé jiné nízkosacharidové diety.
  • Paleo dietu, zda Atkinsovu dietu a jiné diety založené na vysokém příjmu tuku a bílkovin.
  • Oddělenou stravu, DETOX, hladovky, ovocné dny …

Diety sice krátkodobě fungují, mají však několik problémů.

  • Nedají se dodržovat dlouhodobě.
  • Po jejich ukončení člověk neví, co dělat. Vrátí se tedy ke původním stravovacím návykům a znovu přibere.
  • Často už samotný princip diety je nezdravý a může zhoršovat zdravotní stav. To je případ oblíbené nízkosacharidové i nízkotučné diety.

Proto vám doporučuji možná méně bombastický postup, ale o to účinnější. Můžete se ho držet trvale. Hubnutí bude jen vedlejší produkt. To důležité je, že

  • budete zdravější,
  • budete vitálnější,
  • lépe vám to začne myslet,

protože zdravá strava a vhodný sport prospívají i myšlení.

Miro Veselý říká

Postup hubnutí jsem si ověřil. Sám jsem zhubl a váhu si již přes 10 let udržuji.

Roky jsem jedl sladkosti a hlouposti. Hodně. Často.

Takto jsem vypadal v roce 2003. Cítil jsem se špatně. Potil jsem se. Nerad jsem se fotil. Špatně se mi dýchalo. O rok později to už bylo lepší.

Po zhubnutí se mi změnil život. K lepšímu.

Není snadné po zhubnutí udržet si dobrou váhu.

Ale dá se to. Při rozumné stravě a aktivním životním stylu.

Většina lidí, kterým se nedaří zhubnout, dělá stejnou chybu: Nevědí, že nevědí, co mají dělat. Myslí si, že našli nějaký návod na hubnutí. Například paleo dietu, nebo nízkosacharidovou. Nebo hladovku. Žádný z těchto pokusů však dlouhodobě nefunguje. To však oni nevědí. Myslí si, že se řídí dobrým návodem. Věnují tomu čas a energii. Pak přijde zklamání.

I výživoví odborníci se navzájem často neshodnou. Nejednou si protiřečí. Je maso škodlivé nebo prospěšné? Dá se cukr označit jako jed, nebo je to nutná živina pro mozek? Je máslo zdravým tukem, nebo náloží cholesterolu? Způsobí pití mléka odvápnění kostí, nebo naopak potřebný vápník do těla přináší? Kdo se pak v tom má vyznat?

Proto jsem sesbíral a utřídil informace o hubnutí a zdravějším životním stylu. Na vlastní kůži jsem si ověřil, že fungují. A napsal jsem o tom knihu Jak jsem zhubl 35 kilo.

Proč tento postup funguje?

Protože využívá triky, kterými se dá rafinovaně přelstít náš pocit hladu.

  1. Pomocí zeleniny si naplníte břicho. Je to podobné, jako chirurgická bandáž žaludku.
  2. Budete pravidelně jíst, takže hlad se nestačí objevit. Trvalý pocit přejedení vás bude doprovázet při celém hubnutí.
  3. Vhodné složení potravy má příznivý vliv na váš metabolismus.

To způsobí, že zaniknou chutě na sladkosti. Zůstane sice touha, ale ta se najedení člověku snadněji ovládá. Metabolismus postupně začne fungovat normálně. Díky tomu nemusíte později jíst jen ptačí porce.

Kromě toho budete přidávat denně trochu pohybu. Ne však namáhavého. Stačí rychleji procházky.

  • Žádné svalovice.
  • Netřeba cvičit do úmoru.
  • Téměř nulové riziko zranění.

Přesto zaznamenáte měřitelné zlepšení kondice. Zlepší se vám účinnost srdce a krevní tlak začne směřovat k normálnímu.

To jsou jen některé výhody, které vás čekají, pokud uplatníte tyto postupy ve svém životě.

Co získáte, když zhubnete prvních deset kilo?

Udělejte pokus. Dejte si do batohu 3 dvoulitrové lahve vody. Navíc do každé ruky si dejte tašku av ní jednu dvoulitrovou láhev vody. Nyní nesete 10 kilo. Jděte tak kolem domu. Bez odpočinku. Vydržte alespoň 10 minut. Pak si sundejte náklad. I obézní člověk stále nosí někdy i desítky kilo tuku navíc. Je to velká zátěž. Ničí klouby, vyvolává trvalou únavu.

Kdo zhubl, potvrdí vám, že rozdíl je neuvěřitelný!

  • Budete pohyblivější. Lehčí vstanete ze židle, snadněji projdete kam je třeba.
  • Uvidíte, že se cítíte mnohem lépe.
  • Bude se vám lépe dýchat. Vyjdete do schodů a méně zadýchávání.
  • Zlepší se vám kondice, nálada a sebevědomí.
  • Získáte více energie a budete lépe vypadat.
  • Můžete si koupit atraktivnější šaty.

Pokud vaše zdraví již není dobré, tak mnohé zdravotní potíže se zmírní.

  • Sníží se tlak krve.
  • Zlepší se cholesterol.
  • U mužů se zlepší potence.
  • Zmírní se potíže s cukrovkou.
  • Zmírní se příznaky astmatu, méně zadýchávání.
  • Zlepší se různé chronické potíže s klouby.
  • Sníží se pocení.
  • Může se zmírnit chrápání.

Čím více se přiblížíte normální hmotnosti, tím lépe to bude. Později po zhubnutí se některé příznaky ztratí úplně a nemusí být nutná léčba. To se týká pouze obézních lidí ao léčbě může rozhodnout pouze lékař. Proto s ním postup hubnutí pravidelně konzultujte.

Jak rychle uvidíte výsledky?

Lidé kteří již prošli 10 denním kurzem hubnutí hlásí nejčastěji ztrátu 4 kila za 10 dní a na pásu ztrátu 2 až 4 centimetry.

  • Jste obézní? Můžete počítat s tempem hubnutí asi 4 kila za měsíc.
  • Máte jen nadváhu? Pak je reálné tempo asi 2 kila za měsíc.
  • Máte normální postavu a chcete ji jen trochu zformovat? Pak se vůbec nevažte a nehubněte. Jezte zdravě a poraďte se s osobním trenérem.

Z obsahu knihy Jak jsem zhubl 35 kilo

V této knize najdete vše potřebné, co je dobré vědět k tomu, abyste mohli hubnout.

  • Příběh, jak jsem dostával do formy. Podrobně as fotografiemi.
  • Proč tučně.
  • Následky, jaké má otylost na naše tělo a ducha.
  • Časté chyby při hubnutí – přehled nesprávných postupů. Je dobré vědět, které rady na hubnutí nefungují. Moudrý se rád poučí z cizích chyb.
  • Kdo má hubnout a kdo ne – štíhlé ženy si mohou blázněním s dietami způsobit vážné problémy.
  • Mnoho informací o stravě – hubnutí jde přes ústa.
  • Jak využít sport na upevnění zdraví – které sportovní aktivity pomáhají efektivně pálit tuk? Možná budete překvapeni – není to tvrdý trénink!
  • Praxe po zhubnutí – tipy, jak po zhubnutí udržovat svou váhu.
  • Tabulky, přehledy, čísla – občas se hodí.

Mám však pro vás lepší nabídku:

Speciální bonus zdarma!

Kupte si knihu Jak jsem zhubl 35 kilo v internetové prodejně Dobré Knihy a zdarma dostanete i mou knihu Rychlokurz hubnutí – štíhlá kniha o hubnutí.

Kniha Rychlokurz hubnutí je ověřený start. Dá vám extrémně stručné a zcela jasné instrukce. Přečtete ji asi za hodinu. Od té chvíle víte co máte dělat.

  • Provede vás prvními 10 dny.
  • Když uvidíte, že vám systém funguje, budete vědět, že se vám vyplatí přečíst si i “velkou”; knihu.
  • Můžete tak okamžitě změnit životní styl a hubnout. Teorii si proberete postupně za pochodu.
  • V praxi si ověříte, že pokud dodržíte pravidla, začnou slábnout vaše touhy po sladkostech.

Je to průvodce “krok za krokem” co přesně máte udělat, abyste hubli a přitom netrpěli hladem.

Co najdete v knize Rychlokurz hubnutí?

Prvních 20 stran vás seznámí se základy:

  • Příčiny a následky obezity
  • Co v případě, že máte nějaké nemoci
  • Určíte, zda vůbec máte začít hubnout
  • Dozvíte se základy jak se dá hubnout a jak rychle to komu půjde
  • Naučíte se, jak můžete kontrolovat sami sebe

Dalších 20 stran vás bleskově provede základy zdravějšího životního stylu:

  • Co budete potřebovat každý den?
  • Úkoly ode dneška na každý den – strava, pohyb, odpočinek, pitný režim

Dalších 20 stran vám dá pár triků a psychologických poznámek, které vám mohou pomoci udržet svou soustředěnost. Mohou pomoci v případě, že se ve vás perou motivy, nebo touha mlsat.

  • Formuje vás to, co děláte často
  • Co dělat, když se vám zastaví hubnutí?
  • Dotazník a list připravenosti na hubnutí

V poslední části knihy najdete přesné instrukce, co máte každý den dělat, aby to celé fungovalo.

  • Co se vám vyplatí koupit a co ne
  • Den 0 až 10 – body programu a úkoly, které máte splnit
  • Den 11 – kontrola výsledků
  • A co vlastně máte jíst … Bleskový příklad jídelníčku ve kterém najdete 4 příklady pro každé z denních jídel. Tedy 4 různé snídaně, 4 desáté a tak dále. Nemusíte se toho držet, je to jen ukázka, co je vhodné jíst.

Oslavuji 10 let od svého zhubnutí. Při té příležitosti jsem chtěl povzbudit nové čtenáře k tomu, aby si vyzkoušeli životní styl, který se mi osvědčil.

 

Věřím, že vás tato kniha nastartuje podobně, jako již pomáhá těm, co absolvují e-mailový kurz. Později ji můžete někomu darovat. Kdoví, možná tím změníte život některé své známé, nebo známému.

Objednejte si knihy Jak jsem zhubl 35 kilo + Rychlokurz hubnutí ještě dnes

2

Je to ideální start, který vás připraví na změnu životního stylu.

  • Jasný a srozumitelný návod, co přesně máte udělat.
  • Viditelné výsledky již po dvou týdnech.
  • Během celého hubnutí budete stále najedení, až přejedení.
  • Ztratí se závislost na jídle, pokud jste jí trpěli.
  • Zlepší se vaše vitalita, často i stav pleti.
  • Zlepší se vám kondice, často i imunita.
  • Dlouhodobě ověřené z praxe a to nejen autorem, ale i čtenáři.
  • Zdraví a bezpečnost na prvním místě.
  • Budete produktivní a budete mít spoustu energie.

Objednejte si nyní a za jeden až dva pracovní dny vám přijde balík na dobírku.

Co napsali o knize lékaři?

  • “Miro Veselý poctivým samostudiem, prací a intuicí dospěl k poznání a pokoře, kterými vysoce převyšuje všechny ostatní laických motivátorů / manažerů hubnutí na Slovensku. A mnoha odborných také … “; Igor Bukovský, lékař, Ambulance klinické výživy, akv.sk
  • “Miro píše o principech hubnutí, které jsou odborné a na sobě jejich má i odzkoušené. A co je důležité, že v praxi skutečně i fungují. “; Jozef klíče, gastroenterológGastroenterologická ambulance Nové Zámky, gastroenterolog.com
  • “Mám za to, že jen poctivá, trpělivá a cílevědomá práce je zdrojem skutečných a trvalých hodnot. Tato kniha je pro mě novým důkazem, že toto pravidlo opravdu platí. “; Michal Šarafín, lékař, stromzdravia.sk

Tuto knihu si můžete koupit i telefonicky 0903 517 088. Nebo klasicky na internetu exkluzivní přes e-shop Dobré knihy.

Co napsali o knize čtenáři?

Mnozí čtenáři mi posílají i fotografie jako vypadají po zhubnutí. Je to však velmi osobní věc a proto tyto záběry nikde nezveřejňují. Hubnutí je příliš osobní a diskrétní záležitost. Proto zde vidíte pouze převážně anonymní názory čtenářů. Pokud i někdo přidá komentář s plným jménem, obvykle jméno mažu.

Pridajte komentár:

Napište váš komentář k článku...

Vyplňte ešte: